חדרי קירור

בניית חדרי קירור לתעשייה

בניית חדרי קירור תעשייתים

חדרי קירור והקפאה כשמם כן הם, הינם חללים הנבנים במיוחד על מנת לשמר טמפרטורה מבוקרת בתוכם לשלל יעודים כגון : שוק המזון וההסעדה, אחסון פרחים, השוק התעשייתי וכן לשוק הפרמצבטי – אחסון תרופות. חדר קירור אמור להיות מותאם באופן ייחודי לצרכים אותם הוא אמור לשרת ולכן חשוב לבחור בחדר קירור שישרת את בית העסק היטב ויספק פתרון אופטימלי ליעוד העיקרי לשמו הוא מוקם.

בניית חדרי קירור והקפאה ומערכות צ'ילרים בהתאמה אישית

"א.א תעשיות" בונה חדרי קירור וכן חדרי הקפאה בהתאמה אישית מלאה וכן חדרי בלאסט ציל'ר ושוק פריזר יעודיים. 

אנו בונים ומרכיבים את חדרי הקירור שלנו לאחר פגישת ייעוץ מקיפה עם הלקוח בבית העסק. בפגישה זו אנו סוקרים ובוחנים את צרכי הלקוח לעומק, וביחד בונים פרופיל שיתאים בדיוק לצרכים הייחודים שמאפיינים את הייעוד שלשמו מוקם חדר הקירור. חשוב לתת תשומת לב רבה לפרטים הכי קטנים שמאפיינים את הפעילות  אותה אמור לשרת חדר הקירור. לדוגמא; איזה ציוד נלווה אמור להיכנס ולצאת מחדר הקירור, (עגלות? מלגזות?), האם יש צורך במדפים? מאיזה פרופיל, עובי ונפח?, כמה פעמים ייפתח חדר הקירור ביום? מהי הלחות הנדרשת בחדר? האם יש צורך בקירור רציף? מהי עוצמתו?

את כל הפרטים האלו ועוד הרבה מעבר לזה אנו לומדים היטב לפני שאנו ניגשים לבנות פרופיל שיאפיין את הלקוח ואת צרכיו, כדי שנוכל להתאים פתרונות נקודתיים יחודיים לכל לקוח ודרישותיו היעודיות. 

אנו ב"א.א תעשיות קירור" יודעים לתכנן ולבנות חדרי קירור הן לשוק התעשייתי והן לשוק המוסדי בצורה מוקפדת ובמקצועיות עילאית.

בחדרי הקירור וההקפאה שנבנים על ידנו מקבלים כסטנדרט תאורת לד מוגנת מים, לחצן מצוקה לאדם שנכלא בחדר, בקרים בתמונה דיגיטאלית, מיקרו-מתג בדלת חדר הקירור שמפסיק את פעולת הקירור ומפעיל את התאורה עם פתיחת הדלת. ,בחדרי הקפאה אנו מתקינים בנוסף גם גופי חימום במשקוף ובניקוז.
 

חומרי הגלם בבניית חדרי קירור והקפאה

בניית חדרי הקירור וההקפאה מתבצעת בשימוש בחומרי בידוד ובפאנלים ייעודיים מתוצרת החברות המובילות בעולם ובהקפדה בלתי מתפשרת על איכות הבנייה והביצוע. א.א תעשיות בונה חדרי קירור שלמים ומאפס הכוללים בקרים, חיישנים ואביזרים משלימים ייעודים מתוצרת חברות מהטובות בתחום – כגון "דורין" (DORIN), "דנפוס" (DANFOSS), "אליוול" (ELIWELL), "ביצר" (BITZER) ועוד – אשר מייצרות את מיטב התוצרת בתחום הקירור התעשייתי. אנו משתמשים במוצרים ובחומרים החדשניים, החסכוניים והמעולים ביותר בתחום חדרי הקירור. הקפדה בלתי מתפשרת זו על איכות מובילה ליעילות בתחזוקת המוצר ולחיסכון מהותי בצריכת החשמל.

בניית חדרי קירור והקפאה עם אחריות מקיפה 

היות שחדרי הקירור וההקפאה שלנו נבנים בצורה מוקפדת ובאיכות בניה מהטובות בתעשיית הקירור בארץ – הם נהנים מאמינות ואורך חיים של שנים רבות, עם כל זאת, ייתכן כמו בכל מוצר, כשל נקודתי שדורש התייחסות גם במוצרינו.

באם אכן התגלה כשל כלשהוא בחדר הקירור שלנו – אנו נהיה שם לגבות אתכם ולתת מענה מיידי לכל כשל שיווצר. הסירו דאגה מלבכם, אנו נהיה שם עבורכם כשתצטרכו אותנו.

אחזקה שוטפת

א.א תעשיות מספקת כמו כן שירות מקיף למוצריה וכן שירותי תיקונים ואחזקה שוטפים. על מנת להנות מתוחלת חיים אופטימלית למוצרינו, יש לתחזק ולשמר את חדרי הקירור וההקפאה באופן תקופתי ואנו מספקים ללקוחותינו שירות זה בנאמנות, בחריצות ובמסירות בלתי מתפשרים.

שביעות הרצון שלכם כלקוחותינו הינה ערך עליון עבורנו ! 

דירוג ממוצע:

4.86 -

7

סקירות

נא מלא את פרטיך, וניצור איתך קשר בהקדם!